سیستم های کاهش وزن

Exilis چیست؟

از این دستگاه برای درمان چربی های اضافه بدن در تمام نواحی بدن و برطرف کردن حالت پوست پرتغالی که در اثر ازدیاد و تجمع چربی ها در این نواحی بوجود می آیند استفاده می شود. علاوه بر این ، دستگاه با اثر بر روی رشته های کلاژن و تحریک کلاژن سازی باعث افزایش الاستیستی پوست و سخت شدن پوست ناحیه مورد درمان می شود

در این دستگاه از چه مکانیزمی استفاده می شود؟

در این دستگاه از ۲ سیستم اولتراسوند (ماوراء صوت) و رادیو فرکونسی استفاده می شود

ماوراء صوت چه کار می کند؟ خانم ها به علت نحوه توزیع بافت همبند شان بیشترمستعد تجمع چربی در ناحیه زیر پوست هستند در اثر تجمع چربی غشاء این سلولها دچار تغییراتی شده (فیبروزه) و سلول ها در هم فشرده می شوند و سطح فعالیت متابولیسمی این سلولها نیز کاهش می یابد که کمتر به ورزش و رژیم های غذایی پاسخ می دهد. این دستگاه با استفاده از امواج ماوراء صوت این رشته های کلاژن را که این سلول ها را دربرگرفته  شل کرده و این سلول های چربی را قابل دسترس بوسیله امواج رادیو فرکوئنسی می کند.

رادیو فرکوئنسی چیست؟

همان جریان الکتریسته است اما فرکانس آن در محدوده امواج رادیویی است.

رادیو فرکوئنسی چه می کند؟

گرمای عمیق تولید شده توسط سیتم رادیو فرکودئنسی سطح فعالیت متابولیسم سلول های چربی  را افزایش می دهد. اجزای سلولهای چربی توسط سیستم گردش خون و استاتیک جذب شده و توسط کبد متابولیزه می شوند. این پروسه منجر به کاهش حجم بافت چربی بدن می شود که با رعایت رژیم غذایی مناسب همزمان با ورزش بیمار می تواند از اضافه وزن و هم حالت پوست پرتقالی رها شود.

چند جلسه درمان نیاز است؟

۴ الی ۶ جلسه درمان با فواصل ۲ هفته ای

آیا درمان با Exilis  نیاز به استراحت پس از درمان دارد؟

خیر

آیا رژیم غذایی  دارویی خاصی لازم است؟

نیاز به رژیم خاصی نیست و فقط در حد پرهیز از غذاهای پرچری و افزایش مصرف سبزیجات و فیبر

آیا دستگاه عوارض دارد؟

خیر این دستگاه کاملا ایمن بوده و انواع آزمایشات بر روی آن انجام پذیرفته و هم اکنون مورد تایید وزارت غذا و دارو امریکا می باشد. و تا کنون هیچ عارضه ای از آن گزارش نشده است.

آیا درمان با exilis  دردناک است؟

خیر هیچگونه دردی حس نخواهد شد.